Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Wie laat mij de andere kant ervaren?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jeroen84
Watje
Watje



Aantal berichten : 3

Wie laat mij de andere kant ervaren? Empty
BerichtOnderwerp: Wie laat mij de andere kant ervaren?   Wie laat mij de andere kant ervaren? I_icon_minitimeza dec 27, 2014 10:30 pm

Als spanker ben ik al een aantal jaar bezig met spanking. De laatste tijd heb ik steeds meer de behoefte om ook de andere kant te ervaren. Dat is ook de reden van deze advertentie. Ik ben op zoek naar een dame die mij een keer over haar knie wilt leggen.

Wie ben ik?
ik ben een nieuwsgierig, open-minded, over het algemeen rustig, maar soms juist impulsief maar meestal vrij relaxed. Ik kom uit Zuid Holland. Na mijn wo-opleiding heb ik een leuke baan gevonden. In mijn vrije tijd houd ik van lezen, sporten, afspreken met vrienden, series kijken en genieten van de natuur. Ook een gezellig cafeetje bezoeken of een spel spelen vind ik leuk. Reizen is een hobby die ik een aantal jaar geleden ontdekt heb. Inmiddels heb ik al een aantal mooie reizen gemaakt.

jij bent:
De dame die mij deze ervaring wilt geven. Hoewel dit misschien gek klinkt, weet niet ik nog niet hoe ik zal zijn en wat ik er van ga vinden. Het doel van deze advertentie is omdat te onderzoeken. Als jij interesse hebt om is te kletsen hoor ik graag van je!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wie laat mij de andere kant ervaren?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Help, ik ben niet normaal...!
» Te laat
» ervaren/onervaren
» Website real-life spankings
» beter laat dan nooit

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact-
Ga naar: