Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Mijn tweede 1e keer

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
*kim*
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 81

Mijn tweede 1e keer Empty
BerichtOnderwerp: Mijn tweede 1e keer   Mijn tweede 1e keer I_icon_minitimema jan 16, 2017 8:54 pm

Mijn eerste keer

Toen ik die morgen opstond had ik toch weer die aparte kriebels in mijn buik, ik besloot er maar even niet aan te denken en gewoon de dingen te doen die ik altijd s´morgens doe nl.douchen en ontbijten.

Toen ik in de auto stapte op weg naar Victor begon ik het toch wel heel spannend te vinden en ik dacht wel van oh als ik maar niks fout doe.
Wat als het heel erg zeer gaat doen? Zou het raar zijn om dat kenbaar te maken?
En er gingen nog wel meer gedachten door me heen van ik weet niet of ik zomaar mijn broek durf te laten zakken, ik ben in het geheel geen preuts type maar voor een vreemde man zomaar even je broek naar beneden doen leek me ook wat raar.
Ik stond in de file en dan krijg je vaak van die rare gedachten om alles te overdenken.

En toen stond ik ineens met de auto voor zijn huis. Ik besloot maar even te bellen dat ik er was.
Met de kriebels in mijn buik en op van de zenuwen stapte ik uit de auto en liep naar het huis toe, en eigenlijk meteen stelde hij me al op mijn gemak door een knuffel te geven en voelde ik me wat rustiger worden.

We begonnen met koffie en thee en bespraken wat dingen die met spanking te maken hadden en hij vertelde me wat over het verleden van de Stichting Daphne.
Ook liet hij me een boek zien met allerlei leuke verhaaltjes die hij ooit voor zijn verjaardag had gekregen, ontzettend leuk.

Toen hij aankondigde we moeten maar eens naar boven gaan kwam toch die kriebel in mijn buik weer terug.

Hij liet het kamertje zien, een heel gezellig kamertje wat me een beetje in mijn fantasie doet denken aan de kamer van een directeur van een kostschool uit de jaren 50/60 met een mooi antiek bureau een paar houten stoelen een boekenkast en een kniebankje en aan de muur allemaal strafmaterialen.

Hij zette me eerst in de hoek en liet me tot rust komen.
Daarna nam hij me mee naar een van die houten stoelen en voor ik wist lag ik over zijn knie en sloeg hij rustig op mijn spijkerbroek.
Pijn deed het toen nog niet en ik lag alleen te giebelen, hij sloeg nog een paar keer en vroeg of ik nog leefde, ja dus.
Toen haalde hij me overeind en mocht ik mijn spijkerbroek omlaag doen, dat vond ik wat moeilijker om dat zomaar te doen en toch maakte ik zomaar mijn riem los en voor ik wist had hij mijn spijkerbroek al naar beneden getrokken en lag ik weer over zijn knie.
Toen begon hij weer te slaan op mijn onderbroek en ja dat voelde ik al meer en stiekem zat ik inwendig nog steeds wat te lachen en voor ik het wist trok hij mijn onderbroek naar beneden en toen sloeg hij op mijn blote kont en dat kwam toch wel even harder aan. Het begon ook wel wat te branden en daarna met de vraag of ik nog leefde, ja hoor ik leef nog.

Toen mocht ik overeind komen, wat een beetje stuntelig ging en zette hij me weer even in die hoek. Ik hoorde allerlei gerommel en dacht zal ik stiekem even kijken wat hij aan het doen is? Maar dat deed ik maar niet, ik kon me inhouden.

Toen mocht ik uit die hoek en nam me nee naar het bureau en kreeg een geschiedenislesje in de strafmaterialen.
Als eerste liet hij een paar taws zien en vertelde erbij dat ze in Schotland op scholen werden gebruikt op de handen en ook dat ze verschillende diktes hadden zoals een junior, een medium en een senior.
Ik voelde aan de materialen hoe dik of ze waren.
En ik kreeg van elke taws 1 klap op mijn billen wat toch wel gevoelig was en dan met name die laatste die senior taws.

We bleven nog even bij leer en haalde een strap tevoorschijn. De Canadian Prison Strap, een ontzagwekkend ding en toen pets, AUJTS die wil je niet vaak voelen.

Daarna gingen we over op hout, hij haalde een pollepel tevoorschijn en vertelde erbij dat dit in het huishouden wel toepasselijk is.
Nou gebruik ik altijd pollepels om in pannen mee te roeren maar hij vond dat hij ze ook voor andere doeleinden kon gebruiken.

Vervolgens haalde hij een haarborstel uit grootmoederstijd tevoorschijn en voor ik het wist petste die al op mijn billen.
Een ontzagwekkende grote houten paddle liet hij zien en vertelde dat als je in Amerika je best niet deed met sport je daar een aantal klappen met de paddle kreeg en dat die hier ook gebruikt konden worden als je je best niet deed met sporten.

En tenslotte kwam nog het rietje.
Die werd altijd in Engeland en ook andere landen gebruikt op scholen als je een overtreding begon.

En toen dacht ik dat het alle materialen waren die ik had gezien, toen kwam hij tevoorschijn met zo´n kleine taws , The Little Devil genaamd.
Hij gaf er een pets mee en ik begrijp meteen waarom hij zo genoemd werd, is ook gemakkelijk te gebruiken voor als je over de knie ligt zei hij.

Inmiddels gloeiden mijn billen behoorlijk maar het was wel een aangenaam gevoel.
Hij zette me weer even in de hoek en toen ging ik nog een keer over de knie en die klappen kwamen serieus hard aan.
Ik probeerde me te verbijten want ik vond het kinderachtig en stom om te laten merken dat het pijn deed, dat had hij ook wel in de gaten en zei later ook dat het helemaal niet raar is als je auw gaat roepen of gaat huilen want het is allemaal normaal en er is niks geks aan.
Na een knuffelronde voelde ik me wel heel erg op me gemak en vertelde over een stommiteit die ik begaan had en dat ik me er rot over voelde.
Na een tijdje zegt ie, weet je wat ik ga je daar nog even straf voor geven en voor ik het wist lag ik weer over de knie.

Na dit alles nog even rustig gepraat met elkaar en ook aangegeven dat het gewoon goed voelt . Ik liep een beetje op rozen en ik had zo´n heerlijk ontspannen gevoel in mijn lichaam geen stress van dagelijkse beslommeringen even helemaal rustig.

Nu een aantal dagen erna voelt het nog steeds goed en voel ik me nog steeds heerlijk rustig in mijn hoofd want ik kan soms lopen stressen om een kleinigheidje.



(mijn verhaal heb ik even gekopieerd uit mijn bestand'

Inmiddels heb ik al meerdere keren over de knie gelegen en het voelt nog steeds goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Mijn tweede 1e keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn tweede 1e keer   Mijn tweede 1e keer I_icon_minitimewo jan 18, 2017 2:00 pm

Het is een mooi verteld verhaal.
Als ik me voor de geest haal, wie de spanker is die rustig uiteenzettingen pleegt over grootmoeders haarborstel en moeders pollepel [of omgekeerd?], dan ontspringt mij een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Mijn tweede 1e keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn tweede 1e keer   Mijn tweede 1e keer I_icon_minitimewo jan 18, 2017 3:02 pm

Wow, mooi verhaal, mooie setting, mooie 1e keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merel
Beginner
Beginner
Merel


Aantal berichten : 32

Mijn tweede 1e keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn tweede 1e keer   Mijn tweede 1e keer I_icon_minitimewo jan 18, 2017 5:31 pm

Wauw, mooi geschreven Kim! Wat een positieve eerste ervaring, fijn ook met een dominant die al zo ervaren is. Wat dapper van je dat je durfde Very Happy  Ik herken het gevoel wat je beschreef na een spanking, rust in je hoofd, zo fijn is dat.
Terug naar boven Ga naar beneden
*kim*
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 81

Mijn tweede 1e keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn tweede 1e keer   Mijn tweede 1e keer I_icon_minitimeza feb 25, 2017 5:27 pm

Dank je wel Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mijn tweede 1e keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn tweede 1e keer   Mijn tweede 1e keer I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn tweede 1e keer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» mijn eerst keer
» Mijn eerste keer
» Mijn eerste keer
» mijn eerste keer
» Mijn eerste keer met de cane

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Deel je ervaringen :: Je eerste keer-
Ga naar: