Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 mijn eerst keer

Ga naar beneden 
AuteurBericht
lotte123
Watje
Watje
lotte123


Aantal berichten : 5

mijn eerst keer Empty
BerichtOnderwerp: mijn eerst keer   mijn eerst keer I_icon_minitimeza jan 12, 2019 12:40 pm

Mijn eerst ervaring was begin dit jaar in april 2018. Ik had net een jong leren kennen op internet en hij wou komen kijken bij mijn tafeltennis wedstrijd. Hij kwam met de auto op de afgesproken tijd aan. Ik liep naar het hek en liet hem binnen.
we zaten wat en me ouders wouden hem ook graag leren kennen we dronken thee en hij zou een uurtje blijven. Ik had nooit gedacht dat mijn ouders een ommetje zouden maken. De jongen keek me aan en wees met zijn vingers op zijn schoot. Ik wist meteen wat hij bedoelde zonder eigenlijk te twijfelen ging ik over zijn knie liggen. Ik voelde zijn arm over me middel slaan en wist wat er ging komen ik voelde de eerst klap op me kont neer komen. Ik voelde hem steeds warmer worden het voelde zo vertrouwen en veilig bij hem over de knie. Het duurde niet al te lang maar het was pressies goed en lang genoeg om er achter te komen dat ik spanking echt lekker vind om te krijgen. toen hij weg was ben ik naar beneden gegaan en me kont bekennen voor de spiegel. deze was echt in die paar minuten diep rood geslagen ik schrok er zelf best wel een beetje van maar was wel erg fijn om te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
mijn eerst keer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mijn eerste keer
» Mijn eerste keer
» mijn eerste keer
» Mijn tweede 1e keer
» Mijn eerste keer met de cane

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Deel je ervaringen :: Je eerste keer-
Ga naar: