Onderwerp: Mijn eerste keer vr dec 09, 2011 12:20 am
Gisteren was mijn eerste keer,,
In de trein naar Björn toe was ik nog niet zenuwachtig, de avond ervoor wel, maar de zenuwen waren nu compleet weg. Gek genoeg kwamen die ineens heel sterk toen we thuis waren. Ik kon bijna geen woord meer uit mijn mond krijgen, na wat drinken zei hij: 'Zullen we maar beginnen?' Op het moment dat ik voorzichtig ja zei trok hij me mee aan bij arm, naar het bed. Hij ging zitten en zei : 'Je hebt vast wel eens gezien hoe dit gaat hè?' Dat bevestigde ik weer. Hij legde mij over de knie en begon te slaan op mijn kleding met zijn hand. Ik moest met 2 woorden spreken, maar dat was nog niet zo'n succes. Bij de eerste paar klappen dacht ik : ohh dit valt toch wel mee? Maar dat werd al snel anders. Uiteindelijk ging mijn legging naar beneden. Na een tijdje werd het moeilijk om stil te liggen.. Björn: lig eens stil! Ik : *probeer stil te liggen, maar lukt niet lang Björn vroeg: 'Was dat zo'n moeilijke vraag?' Ik: 'nee.. ' (neeee meneer vergeten!!) Björn: 'nee?!' Ik: ' nee meneer!!!' En daar ging die weer
Nog meer verkeerde antwoorden (beginnersfoutjes )
- vraag: Doet het al pijn -mijn verkeerde antwoord: Nee meneer -gevolg: Er werd voor gezorgd dat het dus wel pijn deed
-vraag: ga je de volgende keer ja zeggen als ik vraag of het pijn doet? -mijn verkeerde antwoord: Ja meneer - gevolg: ik kreeg nog meer klappen en er werd me even verteld dat het een stom antwoord was ..
Na een tijdje moest ik even met mijn handen op mijn hoofd tegen de muur gaan staan. Ondertussen had Björn een lineaal en een haarborstel neergelegd. Ik mocht kiezen welke. Ik koos voor de haarborstel (achteraf hoorde ik dat dat een foute keuze was ) Ik kreeg nog 6 klappen met de haarborstel, die volgens Björn heel zachtjes waren.
Maarja , voor mij was het genoeg om hartstikke blauw te zijn.. En dan zetten ze in die stomme kantine op mijn werk houten stoeltjes neer
Dit was dus mijn eerste keer en ik heb er een goed gevoel bij ( mijn billen hebben er een minder goed gevoel bij )
carlijn Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 362
Onderwerp: Re: Mijn eerste keer vr dec 09, 2011 12:53 am
gefeliciteerd jelien, wat fijn voor je!
wenneke Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 274
Onderwerp: Re: Mijn eerste keer vr dec 09, 2011 12:53 am
gefeliciteerd!!!
leuk verslag jelientje en die beginnersfoutjes van jou zouden zo uit mijn mond gerold kunnen zijn ( dus je bent niet alleen )
Björn Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 433
Onderwerp: Re: Mijn eerste keer vr dec 09, 2011 12:55 am
Het was me een waar genoegen . Die beginnerfoutjes leer je snel genoeg af hoor.
Dat van dat geen woord uit je mond krijgen viel me reuze mee trouwens. Je kwam een beetje zenuwachtig over, maar wie zou dat niet zijn. Ik vond je vooral heel dapper!
isis Overijverige Poster
Aantal berichten : 854
Onderwerp: Re: Mijn eerste keer vr dec 09, 2011 1:09 am
Gefeliciteerd!
Ruben Overijverige Poster
Aantal berichten : 656
Onderwerp: Re: Mijn eerste keer vr dec 09, 2011 8:42 am
Netjes werk Björn En gefeliciteerd je-lientje
TuttiFrutti Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1407
Onderwerp: Re: Mijn eerste keer vr dec 09, 2011 12:50 pm
Wat leuk om te lezen je-lientje! En ik presteer het nog steeds wel eens om geen "meneer" te zeggen wanneer dat wel moet hoor..
leentje Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1398
Onderwerp: Re: Mijn eerste keer vr dec 09, 2011 2:35 pm
Ik ben wel benieuwd of jullie allemaal Meneer of iets dergelijks tijdens een sessie zeggen? Zelf heb ik dat nog nooit gedaan eigenlijk. Een enkele keer wordt benadrukt dat ik met 2 woorden moet spreken, maar dat is dan ja of nee + zijn naam. Waarschijnlijk zou ik de slappe lach krijgen als ik meneer zou moeten zeggen. Ik associeer dat ook meer met een vreemde man en niet iemand die me zo dierbaar is als mijn Dom.
Marc82nl Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 225
Onderwerp: Re: Mijn eerste keer vr dec 09, 2011 3:56 pm
Van harte jelientje
Enne, ik doe zelf ook aan twee woorden, maar ook zonder meneer
Björn Gewaardeerd Poster
Onderwerp: Re: Mijn eerste keer vr dec 09, 2011 4:07 pm
leentje schreef:
Ik ben wel benieuwd of jullie allemaal Meneer of iets dergelijks tijdens een sessie zeggen? Zelf heb ik dat nog nooit gedaan eigenlijk. Een enkele keer wordt benadrukt dat ik met 2 woorden moet spreken, maar dat is dan ja of nee + zijn naam. Waarschijnlijk zou ik de slappe lach krijgen als ik meneer zou moeten zeggen. Ik associeer dat ook meer met een vreemde man en niet iemand die me zo dierbaar is als mijn Dom.
Het voegt wel wat toe vind ik . Het hoeft ook niet altijd wat mij betreft hoor. Je moet wel een beetje normaal kunnen doen.
isis Overijverige Poster
Aantal berichten : 854
Onderwerp: Re: Mijn eerste keer vr dec 09, 2011 4:25 pm
Ik ben na een dag nog steeds een beetje verbijsterd dat je zelf haarborstels meesleept naar de Dominant..... .
Maar goed, ik vind met woorden spreken wel prettig maar dan met zijn naam, niet met meneer. Ik zou het ook een beetje gek vinden om iemand eerst met meneer aan te moeten spreken en 10 minuten daarna weer met zijn voornaam
je-lientje Meeloper
Aantal berichten : 62
Onderwerp: Re: Mijn eerste keer vr dec 09, 2011 4:46 pm
isis schreef:
Ik ben na een dag nog steeds een beetje verbijsterd dat je zelf haarborstels meesleept naar de Dominant..... .
Maar goed, ik vind met woorden spreken wel prettig maar dan met zijn naam, niet met meneer. Ik zou het ook een beetje gek vinden om iemand eerst met meneer aan te moeten spreken en 10 minuten daarna weer met zijn voornaam
haha ja ik ben ook gek dat ik hem meegenomen heb achteraf Wist ik veel dat dat ding echt niet prettig voelde Maarja wat je zegt, ik zei trouwens ook nog meneer toen ik hem blijkbaar alweer Björn mocht noemen
Marc82nl Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 225
Onderwerp: Re: Mijn eerste keer vr dec 09, 2011 11:37 pm
je-lientje schreef:
haha ja ik ben ook gek dat ik hem meegenomen heb achteraf Wist ik veel dat dat ding echt niet prettig voelde Maarja wat je zegt, ik zei trouwens ook nog meneer toen ik hem blijkbaar alweer Björn mocht noemen
Haha, aww
Björn Gewaardeerd Poster
Onderwerp: Re: Mijn eerste keer za dec 10, 2011 3:30 am
SCHATTIG.
Strafhand Overijverige Poster
Aantal berichten : 562
Onderwerp: Re: Mijn eerste keer zo dec 11, 2011 7:04 pm
Hallo Jelientje, Bedankt voor je goede verslag van jouw eerste en blijkbaar fijne ervaring. Het is leuk om dit te lezen, ook de interactie tussen jullie. Blijkbaar heeft ook Björn het goed gedaan; jij ook, pet af!. Met groet Rein
TuttiFrutti Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1407
Onderwerp: Re: Mijn eerste keer ma dec 12, 2011 4:41 pm
Ik vind "meneer" ook vaak heel gemaakt, en dan krijg ik het mn strot ook niet uit. Maar soms voelt het wel echt goed en heb ik er geen problemen mee. Op momenten dat het niet goed voelt, doet het wel een beetje afbreuk aan het geheel vind ik als je het dan toch moet zeggen. Voelt wat nep dan..