Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Mijn eerste keer

Ga naar beneden 
+6
Ruben
isis
Björn
wenneke
carlijn
je-lientje
10 plaatsers
AuteurBericht
je-lientje
Meeloper
Meeloper
je-lientje


Aantal berichten : 62

Mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Mijn eerste keer   Mijn eerste keer I_icon_minitimevr dec 09, 2011 12:20 am

Gisteren was mijn eerste keer,,

In de trein naar Björn toe was ik nog niet zenuwachtig, de avond ervoor wel, maar de zenuwen waren nu compleet weg. Gek genoeg kwamen die ineens heel sterk toen we thuis waren. Ik kon bijna geen woord meer uit mijn mond krijgen, na wat drinken zei hij: 'Zullen we maar beginnen?' Op het moment dat ik voorzichtig ja zei trok hij me mee aan bij arm, naar het bed. Hij ging zitten en zei : 'Je hebt vast wel eens gezien hoe dit gaat hè?' Dat bevestigde ik weer.
Hij legde mij over de knie en begon te slaan op mijn kleding met zijn hand. Ik moest met 2 woorden spreken, maar dat was nog niet zo'n succes. Bij de eerste paar klappen dacht ik : ohh dit valt toch wel mee? Maar dat werd al snel anders. Uiteindelijk ging mijn legging naar beneden. Na een tijdje werd het moeilijk om stil te liggen..
Björn: lig eens stil!
Ik : *probeer stil te liggen, maar lukt niet lang
Björn vroeg: 'Was dat zo'n moeilijke vraag?'
Ik: 'nee.. ' (neeee meneer vergeten!!)
Björn: 'nee?!'
Ik: ' nee meneer!!!'
En daar ging die weer

Nog meer verkeerde antwoorden (beginnersfoutjes Razz )

- vraag: Doet het al pijn
-mijn verkeerde antwoord: Nee meneer
-gevolg: Er werd voor gezorgd dat het dus wel pijn deed

-vraag: ga je de volgende keer ja zeggen als ik vraag of het pijn doet?
-mijn verkeerde antwoord: Ja meneer
- gevolg: ik kreeg nog meer klappen en er werd me even verteld dat het een stom antwoord was ..

Na een tijdje moest ik even met mijn handen op mijn hoofd tegen de muur gaan staan. Ondertussen had Björn een lineaal en een haarborstel neergelegd. Ik mocht kiezen welke. Ik koos voor de haarborstel (achteraf hoorde ik dat dat een foute keuze was Razz)
Ik kreeg nog 6 klappen met de haarborstel, die volgens Björn heel zachtjes waren.

Maarja , voor mij was het genoeg om hartstikke blauw te zijn.. Sad
En dan zetten ze in die stomme kantine op mijn werk houten stoeltjes neer Evil or Very Mad

Dit was dus mijn eerste keer Wink en ik heb er een goed gevoel bij ( mijn billen hebben er een minder goed gevoel bij ass )

Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

Mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste keer   Mijn eerste keer I_icon_minitimevr dec 09, 2011 12:53 am

gefeliciteerd jelien, wat fijn voor je!
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

Mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste keer   Mijn eerste keer I_icon_minitimevr dec 09, 2011 12:53 am

cheers gefeliciteerd!!!

leuk verslag jelientje Smile
en die beginnersfoutjes van jou zouden zo uit mijn mond gerold kunnen zijn Wink ( dus je bent niet alleen )
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste keer   Mijn eerste keer I_icon_minitimevr dec 09, 2011 12:55 am

Het was me een waar genoegen Wink. Die beginnerfoutjes leer je snel genoeg af hoor.

Dat van dat geen woord uit je mond krijgen viel me reuze mee trouwens. Je kwam een beetje zenuwachtig over, maar wie zou dat niet zijn. Ik vond je vooral heel dapper!
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste keer   Mijn eerste keer I_icon_minitimevr dec 09, 2011 1:09 am

Gefeliciteerd! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste keer   Mijn eerste keer I_icon_minitimevr dec 09, 2011 8:42 am

Netjes werk Björn Wink
En gefeliciteerd je-lientje sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste keer   Mijn eerste keer I_icon_minitimevr dec 09, 2011 12:50 pm

Wat leuk om te lezen je-lientje! En ik presteer het nog steeds wel eens om geen "meneer" te zeggen wanneer dat wel moet hoor.. Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste keer   Mijn eerste keer I_icon_minitimevr dec 09, 2011 2:35 pm

Ik ben wel benieuwd of jullie allemaal Meneer of iets dergelijks tijdens een sessie zeggen?
Zelf heb ik dat nog nooit gedaan eigenlijk. Een enkele keer wordt benadrukt dat ik met 2 woorden moet spreken, maar dat is dan ja of nee + zijn naam.
Waarschijnlijk zou ik de slappe lach krijgen als ik meneer zou moeten zeggen. Ik associeer dat ook meer met een vreemde man en niet iemand die me zo dierbaar is als mijn Dom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

Mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste keer   Mijn eerste keer I_icon_minitimevr dec 09, 2011 3:56 pm

Van harte jelientje Wink

Enne, ik doe zelf ook aan twee woorden, maar ook zonder meneer Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste keer   Mijn eerste keer I_icon_minitimevr dec 09, 2011 4:07 pm

leentje schreef:
Ik ben wel benieuwd of jullie allemaal Meneer of iets dergelijks tijdens een sessie zeggen?
Zelf heb ik dat nog nooit gedaan eigenlijk. Een enkele keer wordt benadrukt dat ik met 2 woorden moet spreken, maar dat is dan ja of nee + zijn naam.
Waarschijnlijk zou ik de slappe lach krijgen als ik meneer zou moeten zeggen. Ik associeer dat ook meer met een vreemde man en niet iemand die me zo dierbaar is als mijn Dom.

Het voegt wel wat toe vind ik Wink. Het hoeft ook niet altijd wat mij betreft hoor. Je moet wel een beetje normaal kunnen doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste keer   Mijn eerste keer I_icon_minitimevr dec 09, 2011 4:25 pm

Ik ben na een dag nog steeds een beetje verbijsterd dat je zelf haarborstels meesleept naar de Dominant..... Shocked .

Maar goed, ik vind met woorden spreken wel prettig maar dan met zijn naam, niet met meneer. Ik zou het ook een beetje gek vinden om iemand eerst met meneer aan te moeten spreken en 10 minuten daarna weer met zijn voornaam Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
je-lientje
Meeloper
Meeloper
je-lientje


Aantal berichten : 62

Mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste keer   Mijn eerste keer I_icon_minitimevr dec 09, 2011 4:46 pm

isis schreef:
Ik ben na een dag nog steeds een beetje verbijsterd dat je zelf haarborstels meesleept naar de Dominant..... Shocked .

Maar goed, ik vind met woorden spreken wel prettig maar dan met zijn naam, niet met meneer. Ik zou het ook een beetje gek vinden om iemand eerst met meneer aan te moeten spreken en 10 minuten daarna weer met zijn voornaam Razz


haha ja ik ben ook gek dat ik hem meegenomen heb achteraf Neutral Wist ik veel dat dat ding echt niet prettig voelde tongue
Maarja wat je zegt, ik zei trouwens ook nog meneer toen ik hem blijkbaar alweer Björn mocht noemen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

Mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste keer   Mijn eerste keer I_icon_minitimevr dec 09, 2011 11:37 pm

je-lientje schreef:

haha ja ik ben ook gek dat ik hem meegenomen heb achteraf Neutral Wist ik veel dat dat ding echt niet prettig voelde tongue
Maarja wat je zegt, ik zei trouwens ook nog meneer toen ik hem blijkbaar alweer Björn mocht noemen Razz

Haha, aww Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste keer   Mijn eerste keer I_icon_minitimeza dec 10, 2011 3:30 am

SCHATTIG. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste keer   Mijn eerste keer I_icon_minitimezo dec 11, 2011 7:04 pm

Hallo Jelientje,
Bedankt voor je goede verslag van jouw eerste en blijkbaar fijne ervaring.
Het is leuk om dit te lezen, ook de interactie tussen jullie.
Blijkbaar heeft ook Björn het goed gedaan; jij ook, pet af!.
Met groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste keer   Mijn eerste keer I_icon_minitimema dec 12, 2011 4:41 pm

Ik vind "meneer" ook vaak heel gemaakt, en dan krijg ik het mn strot ook niet uit. Maar soms voelt het wel echt goed en heb ik er geen problemen mee. Op momenten dat het niet goed voelt, doet het wel een beetje afbreuk aan het geheel vind ik als je het dan toch moet zeggen. Voelt wat nep dan..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste keer   Mijn eerste keer I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn eerste keer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De eerste keer
» Een soort van eerste keer...
» eerste echte keer
» mijn eerste keer
» M haar eerste keer!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Deel je ervaringen :: Je eerste keer-
Ga naar: