Zondag was het zover. we gingen de bestelde canes ophalen bij Ztyx.
smiddags hadden we al afgesproken om wat te gaan drinken bij isis en Markus. daar waren we zo rond half 4 en het was echt weer super gezellig. hebben nog een heerlijk kippetje gegeten en toen gingen we naar Ztyx en maantje
Ik vond het best wel griezelig, vooral ook omdat GJ er heeeeel veeeel zin in scheen te hebben. (en ik vind het altijd een beetje eng om nieuwe mensen te ontmoeten) maar het viel allemaal best mee. Ztyx is helemaal niet eng, hooguit een beetje saai (speciaal voor jou Ztyx
) en maantje was ook hartstike lief
Na wat gedronken te hebben en wat gezellig geklets ging Ztyx het een en andere uitleggen over canes. hoe je hem niet moet hanteren want dan breekt ie. en maantje gaf ook nog een geweldig voorbeeld hoe je hem dan wel breekt
(wel zonde van die cane)
Ik vond het allemaal maar een beetje eng dus maantje vroeg of ze op mijn hand mocht laten voelen hoe hij voelt, na een beetje overreding maar gedaan en het viel wel mee.
We hadden ook een eigen demomodel die zich vrijwillig beschikbaar had gesteld. (dat vond ik echt stoer isis)
Dus de demo werd nu praktisch. Alle maten heeft Ztyx gedemonstreerd en toen vroegen ze of ik ook wilde.
Bang als ik was zei ik maar gewoon niks (althans niks zinnigs) dus isis stelde voor om dan samen te over de tafel te gaan. En ik mocht al me kleren gewoon aanhouden. Zo gezegd zo gedaan. Best gezellig zo samen
Ze pakte mijn hand vast om me te steunen (dat had ik wel nodig)
Eerst ging maantje voordoen aan GJ hoe hij het moest doen. (Ik ben dus ook officieel voor het eerst door een vrouw geslagen
)
Ze deed het voornamelijk voor op mijn kuiten, wat trouwens ook best wel pijnlijk is. maar als ze op mijn spijkerrok zou slaan zou ik er niks van voelen. (en dat was ook zo) Toen was GJ aan de beurt en hij wilde tuurlijk wel op mijn billen slaan. voor deze gelegenheid had maantje het idee dat hij beter met een 10mm cane kon slaan en dat vond GJ uiteraard best
Ik moet zeggen dat ie heel goed opgelet had, want hij deed het goed. Natuurlijk kon ik niet stil staan :s was echt onmogelijk (ik heb respect voor isis, want volgens mij is die niet van haar plek afgeweest) en eigenlijk heb ik ook geen idee over hoe lang en hoeveel hij geslagen heeft. (zal niet zo heel lang geweest zijn)
Ik moet zeggen dat ik niet bang meer ben voor canes
ik vind ze best wel leuk eigenlijk. na de demo hebben we nog eventjes gezellig gedronken en gekletst. het was pas 1 uur toen we richting huis gingen. wat best laat was aangezien GJ en ik allebei moesten werken maandagochtend vroeg
maar het was het waard
Toen we thuis kwamen moesten we natuurlijk gelijk even kijken naar GJ's kunstwerk. Ik ben echt bont en blauw. op het moment dat ik dit typ is het gewoon vooral paars. ziet er heel indrukwekkend uit
Ik heb geprobeerd een plaatje te vinden met hoe het er ongeveer uitziet, maar op de een of andere manier kan ik die niet zo snel vinden