Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 mijn eerste keer

Ga naar beneden 
+8
Gert Top
TuttiFrutti
carlijn
myrna
Marc82nl
Ruben
wenneke
minime
12 plaatsers
AuteurBericht
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: mijn eerste keer   mijn eerste keer I_icon_minitimema feb 13, 2012 2:56 pm

Ongeveer een week geleden heb ik mijn (voorlopig nog vanilla) vriend gevraagd om een beetje op de HD site te lezen. Voordien hadden we het er al wel over gehad, maar hij leek het niet echt goed te snappen. De HD site heeft daar blijkbaar veel mee geholpen, want nu zei hij dat het wel eens wilde proberen.
Gisterenavond waren we eindelijk eens alleen en ik had hem de hele middag al wat zitten uitdagen. Op een bepaald moment wilde ik naar de wc en toen zei hij: "Goed, maar als je terug komt zit ik op je te wachten en ik ga je slaan tot je zegt dat je het niet meer zult doen." Toen ik terugkwam zat hij inderdaad op het bed te wachten en dat was eigenlijk wel raar zicht, ik wist me niet echt een houding te geven en dus ben ik maar naast hem gaan zitten. Ik heb nog 1 keer uitgedaagd, als om aan te geven dat ik klaar was, en meteen trok hij me over zijn knie en trok hij mijn broek en onderbroek naar beneden (nadat hij mijn broek had opengekregen tenminste :p ). Toen zei hij: "Je weet wat ik wil horen", en hij begon.

Het deed eigenlijk nog niet echt superveel pijn, behalve als hij 5 of 6 keer na elkaar op dezelfde plaats sloeg, dan vertrok ik mijn gezicht toch wel en balde ik mijn vuisten, verder viel het nog redelijk mee. Op het moment dat ik dacht, nu begin ik het toch wel te voelen, stopte hij. Zijn handen deden veel te veel pijn zei hij. Ze waren helemaal rood en gezwollen! Daar had ik eigenlijk nooit aan gedacht dat dat zou kunnen gebeuren! Dan zijn we dus maar gestopt, ik was een beetje teleurgesteld, maar tegelijk heel dankbaar dat hij dat voor me had willen doen. Ik ben nadien dan nog beginnen wenen van geluk, ook een heel raar gevoel, maar dat wijst er wel op dat hij me duidelijk toch heeft weten te raken.

Nu ben ik sinds een uurtje wel weer heel hard aan het stuiteren. Ik ben niet echt lastig, zegt hij, maar dat komt omdat ik me zo ambetant voel dat ik weer aan het toeklappen ben en me in mezelf opsluit, voor mij is dat echter een heel lastig gevoel. Ik legde het hem uit en toen zei hij dat we het vanavond dan nog maar eens moesten proberen. Dus ja, ik denk dat ik straks maar eens op zoek ga naar een paar instrumenten, ik heb in elk geval nog een houten lepel in de lade zitten, voor als zijn handen weer pijn gaan doen :p

Achteraf heb ik er met hem nog over gepraat en hij zei dat hij het niet speciaal leuk vond om te doen, maar hij vond het ook niet erg, dus wie weet lukt het me om er een echte spanker van te maken, al heeft dat natuurlijk nog tijd nodig. Het feit dat hij het vanavond weer wil doen, vind ik al heel wat Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn eerste keer   mijn eerste keer I_icon_minitimema feb 13, 2012 3:54 pm

cheers cool minime
ik ben echt heel blij voor je dat hij het wil doen Smile
veel plezier vanavond
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn eerste keer   mijn eerste keer I_icon_minitimema feb 13, 2012 4:14 pm

Dat klinkt als een hele goede eerste keer, gefeliciteerd! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn eerste keer   mijn eerste keer I_icon_minitimema feb 13, 2012 5:58 pm

Als zijn hand pijn doet , laat hem een haarborstel of iets dergelijks gebruiken Wink.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn eerste keer   mijn eerste keer I_icon_minitimema feb 13, 2012 10:50 pm

gefeliciteerd, je man heeft je geslagen !! Razz (ik weet hoe dit klinkt Wink )

Ben blij voor je dat ie het heeft geprobeerd Smile Het begin is er, nu doorzetten Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
myrna
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 37

mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn eerste keer   mijn eerste keer I_icon_minitimema feb 13, 2012 11:30 pm

xxx


Laatst aangepast door myrna op di dec 18, 2012 5:39 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.huiselijkediscipline.messageboard.nl/
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn eerste keer   mijn eerste keer I_icon_minitimema feb 13, 2012 11:37 pm

gefeliciteerd minime!
hij gaat het vast vanzelf leuk vinden Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn eerste keer   mijn eerste keer I_icon_minitimedi feb 14, 2012 12:58 am

Ohw wauw! Very Happy Wat super Smile Geniet van de volgende keren Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gert Top
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Gert Top


Aantal berichten : 263

mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn eerste keer   mijn eerste keer I_icon_minitimedi feb 14, 2012 1:35 am

Hoi minime! Maak je maar geen zorgen om de pijnlijke handen van je vriend maar eerder om je pijnlijke billen. Oefening baart kunst. De handen van je vriend worden door oefening sterker en sterker. Arme billen van jou! Wink Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn eerste keer   mijn eerste keer I_icon_minitimedi feb 14, 2012 2:03 am

Gaaf zeg!! Geniet ervan Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn eerste keer   mijn eerste keer I_icon_minitimedi feb 14, 2012 10:29 am

myrna schreef:
En dat je weer aan het stuiteren bent bounce Tja, het werkt wel verslavend.
Dat heb ik precies nu al door... Hopelijk werkt het voor hem ook verslavend op den duur ;-)

carlijn schreef:
gefeliciteerd minime!
hij gaat het vast vanzelf leuk vinden Wink
Ik hoop het Smile Voorlopig heeft hij nog steeds geen bezwaar, al zegt hij dat hij het ook nog niet speciaal leuk vindt. Maar hij is er wel opener over en begint wat vragen te stellen, wat ik een positief teken vind Smile

Gert Top schreef:
Hoi minime! Maak je maar geen zorgen om de pijnlijke handen van je vriend maar eerder om je pijnlijke billen. Oefening baart kunst. De handen van je vriend worden door oefening sterker en sterker. Arme billen van jou! Wink Smile
Haha, ja, dat is eigenlijk de grap, mijn billen hebben echt niet lang pijn gedaan, op het moment zelf natuurlijk wel, maar 10 minuten later voelde ik het al niet meer :p
Maar dat komt wel, we bouwen het op Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn eerste keer   mijn eerste keer I_icon_minitimedi feb 14, 2012 10:58 pm

Hallo Minime,
Bedankt voor je leuke verslag van deze eerste ervaring die je blijkbaar goed is bevallen.
Er lijken 2 kleine problemen, namelijk pijnlijke handen van je vriend en een onvoldoende pijnlijk achterwerk van jezelf. Laten voor deze 2 zaken één en dezelfde oplossing bestaan in de vorm van het gebruik van materialen! Geen 2 vliegen, maar 2 billen gevangen in 1 klap.
Je krijgt het advies om houten materialen ter beschikking te stellen. Dat kan natuurlijk; bijvoorbeeld een forse pollepel met open gat kan venijnig aankomen en zich in je herinnering vastzetten. Er is wat discussie over het gebruik van houten versus leren materialen. Je zou ook een dubbel gevouwen riem kunnen aanbieden of een lang stuk leren schoenveter kopen, die 3 maal vouwen en er een knoop in leggen.
Ook buitenmaterialen als een bundel gesneden berken- of wilgentakken zijn leuk, of even kijken of de plantsoenendienst nog wat rode kornoelje van rond de meter heeft laten liggen. Kortom: mogelijkheden liggen voor het grijpen.
Ik wens je veel plezier en succes met het vervolg.
Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
Gert Top
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Gert Top


Aantal berichten : 263

mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn eerste keer   mijn eerste keer I_icon_minitimedi feb 14, 2012 11:36 pm

Hoi Minime, ik prefereer bij een flinke straf de badborstel. Ik gebruik altijd de houten zijde van het instrument. Mijn vrouw Anne vindt het 'verschrikkelijk' als ik de badborstel hanteer. "Je handen komen hard genoeg aan. Jij hebt geen badborstel nodig. Alsjeblieft!," krijg ik dan te horen. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn eerste keer   mijn eerste keer I_icon_minitimewo feb 15, 2012 12:59 am

minime, geniet ervan en experimenteer een beetje. Ik zou in het begin niet voor hout gaan. Dat komt hard aan en jouw reactie zou hem best wel eens af kunnen schrikken. Ik zou samen eens op zoek gaan op internet of in een leuke erotische winkel. Ik heb zelf een heel leuke leren paddle in de vorm van een hartje. Mijn Dom Victor wil dat niet gebruiken (zucht) omdat het niet hard genoeg aankomt. Maar voor een beginnende Dom en sub is zoiets leuk, luchtig en heel geschikt. Het is belangrijk dat jullie er allebei van genieten en er plezier van hebben. De rest komt dan vanzelf wel!!!!
Veel plezier van het genieten en experimenteren met elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn eerste keer   mijn eerste keer I_icon_minitimewo feb 15, 2012 10:01 am

leentje zegt precies wat ik denk Wink. Ik sluit me daarom ook aan bij de vorige spreker.

Hout doet echt heel veel pijn, pijn in de zin van dat je gaat piepen en worstelen en dat je echt gaat willen dat tie stopt met slaan Wink . Superleuk in fantasie, maar als het je daadwerkelijk overkomt toch een heel stuk minder sexy. En daar is ook weer niks mis mee natuurlijk, alleen kan je heftige reactie je vriend afschrikken. Ik zou lekker beginnen met leer. Leuke vanilla leren speeltjes, of desnoods een riem ofzoiets. Als hij er dan een beetje aan gewend is om je pijn te doen kun je overstappen op wat zwaardere materialen.

Verder superleuk dat hij het wel wil proberen voor je Very Happy . En zijn handen gaan ook wel redelijk snel minder pijn doen hoor, als hij ze een beetje vaak traint.

Heel veel succes en plezier nog samen!!

Groetjes,

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn eerste keer   mijn eerste keer I_icon_minitimewo feb 15, 2012 1:29 pm

Bedankt voor jullie advies allemaal Smile

We zullen samen verder op ontdekkingstocht moeten gaan. Ik wil niet te vlug gaan, om hem niet af te schrikken inderdaad, maar ik merk dat hij zich iets dominanter gaat gedragen de laatste dagen en dat hij het wel leuk vind dat ik nu eindelijk eens naar hem luister (al moet ik er verschrikkelijk veel moeite voor doen :p ). Dus ik heb er goede hoop op Smile Langzaam maar zeker ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn eerste keer   mijn eerste keer I_icon_minitimewo feb 15, 2012 4:42 pm

isis schreef:
in de zin van dat je gaat piepen en worstelen en dat je echt gaat willen dat tie stopt met slaan Wink . Superleuk in fantasie,
En nog superleuker in de realiteit.

Voor de dominant dan, hè? Wink Voor mij is dat punt bereiken toch het doel van een spanking. Ik weet dat er volksstammen zijn die op sensuelere doelen mikken, maar voor mij gaat het echt om precies hoe je het beschrijft.

Dus dankjewel. Ik zit hier nu helemaal warm achter mijn schermpje... Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn eerste keer   mijn eerste keer I_icon_minitimewo feb 15, 2012 6:00 pm

Graag gedaan hoor Wink. En het is ook mijn grootste kink om tot dat punt gedreven te worden en dan nog een klein beetje erover heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn eerste keer   mijn eerste keer I_icon_minitimedo feb 16, 2012 11:40 am

Ik sluit me ook helemaal bij voorgaande adviezen aan.. Een leren riem is gewoon nog wel lekker (mits er niet bizar hard mee geslagen wordt Evil or Very Mad ) maar een badborstel is gewoon echt helemaal niet leuk, daar ben ik deze week nog mee tot een punt geslagen dat ik écht écht wilde dat hij stopte, maar dat deed hij niet Sad Als je voor hout gaat, kun je beter beginnen met een wat onschuldigere keukenspatel dan gelijk zo'n dikke borstel te gebruiken ..
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn eerste keer   mijn eerste keer I_icon_minitimedo feb 16, 2012 1:56 pm

TuttiFrutti schreef:
dat ik écht écht wilde dat hij stopte, maar dat deed hij niet Sad
Interessant, tutti! Hoe keek je daar achteraf tegenaan? Nam je het hem achteraf kwalijk dat hij was doorgegaan, of werkte het anders?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn eerste keer   mijn eerste keer I_icon_minitimedo feb 16, 2012 2:41 pm

Nee hoor W, dat neem ik hem totaal niet kwalijk. De afspraken zijn wat dat betreft heel duidelijk. En ik ben ook echt blij dat hij dat doet, anders zou hij me nooit straf kunnen geven ergens voor, want bij straf wil ik altijd dat het zsm stopt.. Ik kan nog zo hard willen dat hij écht écht stopt, hij stopt pas als hij denkt dat het een goed moment is om te stoppen. En meestal is dat helemaal prima, ook achteraf dus. Je neemt er wel het risico mee dat je over écht harde grenzen gaat, maar dat is voor mij ook nooit een probleem geweest. Het gebeurt bijna nooit, en áls het gebeurt kunnen we er achteraf goed over praten. Een stopwoord oid zou voor mij niet werken, die zou ik al gillen als hij alleen maar naar me wijst clown
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn eerste keer   mijn eerste keer I_icon_minitimedo feb 16, 2012 4:19 pm

TuttiFrutti schreef:
Een stopwoord oid zou voor mij niet werken, die zou ik al gillen als hij alleen maar naar me wijst clown

Dat herken ik helemaal!!!!

Victor en ik hebben ook nooit met een stopwoord gewerkt. Toen ik hem nog niet zo lang kende lette hij echt heel erg goed op mijn lichaamstaal en gezicht. Hij ging nooit over mijn echte grenzen heen, rekte ze hooguit langzaam een beetje op.
Inmiddels kennen we elkaar zo goed dat hij gewoon zijn gang gaat. En omdat hij vooral hout gebruikt (en vaak ook meteen) is er weinig nodig om me bij mijn grens te brengen. Ik kan er echt steeds minder goed tegen en daardoor worden mijn reacties steeds authentieker en dat vindt hij dan weer veel leuker.
Ik krijg tegenwoordig ook veel vaker klappen, ook op momenten dat ik ze helemaal niet wil. Maar uiteindelijk is het altijd toch goed en precies zoals wij het allebei willen.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn eerste keer   mijn eerste keer I_icon_minitimedo feb 16, 2012 5:41 pm

leentje schreef:
Victor en ik hebben ook nooit met een stopwoord gewerkt.
Volgens mij is dat een essentieel verschil tussen spanko's en mainstream-bdsm'ers. Die laatsten vinden het volgens mij immoreel om zonder stopwoord te "spelen", en zeker bij een eerste keer. Volgens mij kwam ik onlangs daar een discussie over tegen (op rosa? kweeniemeer).

Maar ik ben spanko, en heb ook bij FetLife om die reden als één van m'n fetishen no safeword play.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn eerste keer   mijn eerste keer I_icon_minitimedo feb 16, 2012 9:11 pm

ja stopwoorden. nu ik ook enigszins een beetje in de bdsm ingewijd wordt.

ik vind stopwoorden in de sm wel fijn, aangezien je daar heel andere en ook wel heel enge dingen doet samen. met messen vuur ed.
het probleem met mij is dat ik me niet realiseer dat ik een stopwoord heb. heel raar. lig ik daar maar wat te liggen :p

net als bij een spanking. bij een spanking zou ik het ook niet willen. dat doet afbreuk aan de straf
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn eerste keer   mijn eerste keer I_icon_minitimedo feb 16, 2012 10:48 pm

Voor mij is er niet echt een heel scherpe grens tussen BDSM en spanking. Als ik iets BDSM achtigs doe dan is het ook met V en dan heb ik ook niet echt een stopwoord nodig.
Ik vind BDSM ook niet enger dan spanking. Integendeel eigenlijk. Bij BDSM gaat het uiteindelijk meer om lust voor allebei. Bij disciplinaire spanking ligt dat toch weer heel anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





mijn eerste keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn eerste keer   mijn eerste keer I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
mijn eerste keer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mijn eerste keer
» Mijn eerste keer
» Mijn eerste keer met de cane
» Mijn eerste keer, groen als gras!
» de ogen geopend: mijn eerste keer, 24 september 2019

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Deel je ervaringen :: Je eerste keer-
Ga naar: