Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Vóór je eerste keer: hoe herken je een goede Dominant?

Ga naar beneden 
+8
faithfull
Gille-
isis
Strafhand
W
leentje
spankie
dawn
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast




Vóór je eerste keer: hoe herken je een goede Dominant? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Blijft lastig   Vóór je eerste keer: hoe herken je een goede Dominant? - Pagina 2 I_icon_minitimewo maa 12, 2014 12:19 pm

Als er een ding lastig is dan is het zoeken naar de juiste spanking partner voor jou, goed we weten nu onderhand waar we allemaal op moeten letten maar vaak is je gevoel volgen ook belangrijk en je houden aan de waardes die jij voor je zelf stelt.
Ik zeg altijd doe het in het begin rustig aan en wat heel belangrijk is om wederzijds vertrouwen op te bouwen, je kunt nooit helemaal van te voren inschatten of hij werkelijk doet wat hij beloofd.
Daarom moet je als spanker goed beseffen dat een vrouw zich nu eenmaal kwetsbaar opstelt tijdens een spanking en dan moet je haar eerst op haar gemak laten voelen, een goede communicatie onderling is heel belangrijk in het begin, later voel je elkaar vaak heel goed aan zonder dat je een woord zegt.
Dat maakt de band onderling ook sterker, elkaar aanvoelen en vooral ook je grenzen aangeven is belangrijk.
Ik heb al wat jaren een vaste spanking relatie en de band onderling is enkel maar sterker geworden en we voelen elkaar blindelings aan en dat is heel prettig, ik voel heel goed aan waar haar grens ligt en weet haar daar vaak tot net op de grens te brengen, als ik vraag of ze er eens een stukje overheen wil zegt ze dat ze dat nog niet weet, zij bepaald dan haar grens en zo hoort dat ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vóór je eerste keer: hoe herken je een goede Dominant?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De eerste keer
» Mijn eerste keer
» eerste echte keer
» Mijn eerste keer
» mijn eerste keer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Deel je ervaringen :: Je eerste keer-
Ga naar: