| Hoe moet een spanking worden gegeven? | |
|
+7sarah fleur Nick whiteangel isis Dutch Spank Daddy W 11 plaatsers |
|
Hoe moet een spanking worden gegeven? | Ik ben Dom, en een spanking moet op de blote billen, met alle broeken en onderbroeken naar beneden. | | 44% | [ 48 ] | Ik ben Dom, en een spanking moet met een G-string aan. | | 1% | [ 1 ] | Ik ben Dom, en een spanking moet op de broek. | | 2% | [ 2 ] | Ik ben sub, en een spanking moet op de blote billen, met alle broeken en onderbroeken naar beneden. | | 47% | [ 51 ] | Ik ben sub, en een spanking moet met een G-string aan. | | 3% | [ 3 ] | Ik ben sub, en een spanking moet op de broek. | | 3% | [ 4 ] |
| Totaal aantal stemmen : 109 | | |
|
Auteur | Bericht |
---|
meidje Meeloper
Aantal berichten : 67
| Onderwerp: Re: Hoe moet een spanking worden gegeven? ma nov 14, 2011 1:07 pm | |
| - TuttiFrutti schreef:
- Ik mis in deze poll de optie "helemaal niet"
LOL!!! Maar ik mis de optie "dikwijls"...... | |
|
| |
dawn Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3086
| Onderwerp: Re: Hoe moet een spanking worden gegeven? ma nov 14, 2011 2:04 pm | |
| Ja, maar dat gaat niet over het hoe maar over de frequentie. Dat is een andere poll. | |
|
| |
TuttiFrutti Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1407
| Onderwerp: Re: Hoe moet een spanking worden gegeven? ma nov 14, 2011 10:48 pm | |
| - W schreef:
- Onze tutti heeft het liefs wekenlang geen spanking, dawn!
Na vanmiddag wel ja.. | |
|
| |
W Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3726
| Onderwerp: Re: Hoe moet een spanking worden gegeven? ma nov 14, 2011 11:02 pm | |
| - TuttiFrutti schreef:
- Na vanmiddag wel ja..
Ocharme. Moest je dan weer zo'n straf hebben, tutti? | |
|
| |
dawn Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3086
| Onderwerp: Re: Hoe moet een spanking worden gegeven? ma nov 14, 2011 11:07 pm | |
| Tut is gewoon een stoute meid! Foei! | |
|
| |
| Onderwerp: Re: Hoe moet een spanking worden gegeven? ma nov 14, 2011 11:14 pm | |
| - W schreef:
- TuttiFrutti schreef:
- Na vanmiddag wel ja..
Ocharme. Moest je dan weer zo'n straf hebben, tutti? Welja, alsof ik nog niet genoeg gehad heb vanmiddag! En dawn nee hoor, ik ben heul lief | |
|
| |
| Onderwerp: Re: Hoe moet een spanking worden gegeven? ma nov 14, 2011 11:19 pm | |
| - TuttiFrutti schreef:
- ik ben heul lief
Je steukt heul lief je tong altijd uit, maar dat is toch erg ondamesachtig hoor! Dat hoort absoluut niet bij een lief en net meisje! | |
|
| |
| Onderwerp: Re: Hoe moet een spanking worden gegeven? ma nov 14, 2011 11:26 pm | |
| | |
|
| |
| Onderwerp: Re: Hoe moet een spanking worden gegeven? ma nov 14, 2011 11:33 pm | |
| - TuttiFrutti schreef:
Ja, lach er maar om. Dan zou je denken dat je na de behandeling van vanmiddag wat deemoediger bent, maar er valt nog een hoop te doen, zie ik. | |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Hoe moet een spanking worden gegeven? | |
| |
|
| |
| Hoe moet een spanking worden gegeven? | |
|