Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Van niet-spanken tot de rechtbank!

Ga naar beneden 
+4
W
elisa
demie
Strafhand
8 plaatsers
AuteurBericht
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Van niet-spanken tot de rechtbank! Empty
BerichtOnderwerp: Van niet-spanken tot de rechtbank!   Van niet-spanken tot de rechtbank! I_icon_minitimedi feb 16, 2010 11:44 pm

Voor mij zijn het ook 3 eerste keren; heb ik dat idee gepikt? Neen!
Ik begin met het achterwege laten van spanking; een vrouw vroeg mij 30 jaar geleden de vraag “nu ik ondeugend ben geweest, krijg ik dan voor de blote billen?” Ik schudde ontkennend het hoofd, wat in het donker van de tent nauwelijks te zien moet zijn geweest. Ik was te verrast om meteen te handelen. Niet zo handig, ik geef het toe.

Inmiddels had ik wel een scène opgeslagen uit het boek van Nacy Friday; op p. 110 van “Diepe gronden” vertelt een mevrouw over de realisering van haar fantasie om klappen te krijgen met het spaans rietje. Ik liet dit verhaal zien met de hint, dat ik dit een spannend verhaal vond.
Vervolgens ontwikkelde zich iets van spanking binnen een relatie. Maar mijn partner mocht het aantal tikken dat ze kreeg met de pollepel, zelf bepalen; meestal vond ze 20 of 40 gevnoeg. Of is dat het bewijs van het grote schemergebied tussen SM en Vanille?

Toen kwam ik via de VSSM terecht in een groep enthousiaste mensen die een rollenspel opvoerden; ik was de jongste.
Het verhaal is genoteerd als nummer 34, getiteld: “De Rechtbank” op de verhalensite
http://www.smverhalen.nl/spanking/discus/messages/112/879.html
Regel 3 zet al de toon:
“Ik zit onwennig als deel van de rechtbank achter een eikenhouten tafel. Ik ben hulp officier van justitie en heb weinig ervaring.”
Op enig moment knik ik na lang aarzelen de rechter toe, dat ik toch bereid ben om actief deel te nemen aan de bestraffing van 3 ondeugende vrouwen, die toegeven, schuldig te zijn aan een verkeersongeluk. Ik citeer uit eigen werk:

Bij mij aangekomen spartelt de kunstenares echter fel tegen. Mijn horloge raakt verstrikt in de fraaie gestippelde zwarte kousen. Bij de worsteling trek ik onbedoeld een stuk hak van haar kous.
Ik schuif haar rok over weg en kijk naar de dijen die half bloot zijn. Ik houd (haar stevig vast en) ga in een vast maat aan de slag, afwisselend op iedere bil. Na mijn 35 e klap begint de vrouw plots te huilen. Ik verzacht de klappen.
“Laat haar het verdiende loon niet ontgaan,” roept de rechter.

Het resultaat is het nog net niet rampzalige einde van het verhaal: omstanders moeten me vertellen hoe ik verder moet.
Eén troost en geruststelling: sindsdien heb ik mezelf iets verbeterd.
Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
demie
Watje
Watje



Aantal berichten : 11

Van niet-spanken tot de rechtbank! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van niet-spanken tot de rechtbank!   Van niet-spanken tot de rechtbank! I_icon_minitimeza aug 28, 2010 1:52 am

Bij mij doet die link het helaas niet Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Van niet-spanken tot de rechtbank! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van niet-spanken tot de rechtbank!   Van niet-spanken tot de rechtbank! I_icon_minitimeza aug 28, 2010 1:34 pm

demie schreef:
Bij mij doet die link het helaas niet Rein

SMverhalen lijkt er op het moment helemaal uit te liggen.
Dus het ligt waarschijnlijk niet aan de link
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Van niet-spanken tot de rechtbank! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van niet-spanken tot de rechtbank!   Van niet-spanken tot de rechtbank! I_icon_minitimeza aug 28, 2010 1:47 pm

De google cache is er nog wel:
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:Rb-9oVBy9FUJ:www.smverhalen.nl/spanking/discus/messages/112/879.html+http://www.smverhalen.nl/spanking/discus/messages/112/879.html&hl=en&strip=1
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
lucy
Watje
Watje



Aantal berichten : 11

Van niet-spanken tot de rechtbank! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van niet-spanken tot de rechtbank!   Van niet-spanken tot de rechtbank! I_icon_minitimezo aug 29, 2010 9:43 pm

Op de een of andere manier word ik steeds getriggerd door de avatar van W, die gedraaide hand en dat kleine stukje rood. Dan ook nog een mannenhand met horloge. Sorry, het heeft niks met dit onderwerp te maken (sorry Rein) maar ik raak er steeds een beetje van van slag..... Raarrrrr
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Van niet-spanken tot de rechtbank! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van niet-spanken tot de rechtbank!   Van niet-spanken tot de rechtbank! I_icon_minitimema aug 30, 2010 5:34 pm

lucy schreef:
Op de een of andere manier word ik steeds getriggerd door de avatar van W
Daar is ie natuurlijk ook op uitgezocht, om triggerend te zijn. Twisted Evil

De volledige versie van dat plaatje is de eerste entry van mijn inmiddels-beeindigde blog:
http://pakvoordebillen.blogspot.com/2009/07/blog-post.html

Overigens lijkt die hand absoluut niet op mijn echte hand. De mijne is altijd een beetje klam en puddingachtig... maar ik kan er wél mee slaan. Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Van niet-spanken tot de rechtbank! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van niet-spanken tot de rechtbank!   Van niet-spanken tot de rechtbank! I_icon_minitimema aug 30, 2010 6:03 pm

Oooh, ben je gestopt met je blogje, W? Sneu! Maar dan moet je in het vervolg nieuwe spannende plaatjes en verhaaltjes die je toevallig tegenkomt maar hier neerzetten... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
lucy
Watje
Watje



Aantal berichten : 11

Van niet-spanken tot de rechtbank! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van niet-spanken tot de rechtbank!   Van niet-spanken tot de rechtbank! I_icon_minitimema aug 30, 2010 7:43 pm

Waarom is die blog eigenlijk beeindigd? Zonde...
Een puddingachtige hand, het beeld laat mij maar niet los.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Van niet-spanken tot de rechtbank! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van niet-spanken tot de rechtbank!   Van niet-spanken tot de rechtbank! I_icon_minitimema aug 30, 2010 11:13 pm

lucy schreef:
Waarom is die blog eigenlijk beeindigd?
Het werd een verplichting, een sleur. En dat kan het doel van zoiets niet zijn. Dus ik heb geprobeerd op een hoogtepunt te stoppen. En 2000 is een mooi rond getal, vind ik.

Ik had op zich natuurlijk ook 2048 kunnen nemen, dan waren er nog 48 meer geweest. Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Van niet-spanken tot de rechtbank! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van niet-spanken tot de rechtbank!   Van niet-spanken tot de rechtbank! I_icon_minitimedi aug 31, 2010 3:49 pm

W schreef:

Ik had op zich natuurlijk ook 2048 kunnen nemen, dan waren er nog 48 meer geweest.

Lieve W,

2048 is natuurlijk een veel mooier getal dan 2000, dus ik stel voor dat je toch nog eventjes 48 extra posts maakt...

elisa
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Van niet-spanken tot de rechtbank! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van niet-spanken tot de rechtbank!   Van niet-spanken tot de rechtbank! I_icon_minitimedi aug 31, 2010 3:52 pm

Ik vind 4444 wel een erg mooi getal, of 9999. Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Van niet-spanken tot de rechtbank! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van niet-spanken tot de rechtbank!   Van niet-spanken tot de rechtbank! I_icon_minitimeza sep 04, 2010 9:27 pm

elisa schreef:
demie schreef:
Bij mij doet die link het helaas niet Rein

SMverhalen lijkt er op het moment helemaal uit te liggen.
Dus het ligt waarschijnlijk niet aan de link

Een paar dagen lang kon ik de website terug vinden, maar nu lijkt deze weer gesneuveld.
Mijn bijna-bijnaamgenoot was al pessimistisch over zijn slaagkansen om SMverhalen boven water te houden.
Ik hoop, dat het hem toch lukt.
Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Van niet-spanken tot de rechtbank! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van niet-spanken tot de rechtbank!   Van niet-spanken tot de rechtbank! I_icon_minitimedi sep 07, 2010 12:22 pm

leentje schreef:
Ik vind 4444 wel een erg mooi getal, of 9999. Twisted Evil
Kijk, ik was al bijna zover om voor onze lieve elisa er nog even 48 postjes bij te maken (een speciale reeks, in een nieuw te bedenken categorie), maar als je zó begint dan houdt het weer op hoor. Gezeur moet er niet van komen. Dan is het eind zoek.

Misschien dat als je me héél beleefd vraagt of ik je bij de volgende bijeenkomst voor je onbeschaamdheid een spanking van 4444 of 9999 klappen zou willen geven, dat ik het dan nog eens heroverweeg, leentje.

Héél misschien.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Van niet-spanken tot de rechtbank! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van niet-spanken tot de rechtbank!   Van niet-spanken tot de rechtbank! I_icon_minitimedi sep 07, 2010 1:08 pm

(Sorry voor het vorige berichtje, maar ik had met chatroulette zitten spelen, en daar wordt je érg raar van... Evil or Very Mad)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Van niet-spanken tot de rechtbank! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van niet-spanken tot de rechtbank!   Van niet-spanken tot de rechtbank! I_icon_minitimedi sep 07, 2010 7:33 pm

Nog raarder? Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Van niet-spanken tot de rechtbank! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van niet-spanken tot de rechtbank!   Van niet-spanken tot de rechtbank! I_icon_minitimema sep 20, 2010 12:40 pm

W schreef:
Ik had op zich natuurlijk ook 2048 kunnen nemen,
elisa schreef:
ik stel voor dat je toch nog eventjes 48 extra posts maakt
http://pakvoordebillen.blogspot.com/2010/09/here-and-there-and-everywhere-all.html
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Van niet-spanken tot de rechtbank! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van niet-spanken tot de rechtbank!   Van niet-spanken tot de rechtbank! I_icon_minitimema sep 20, 2010 12:51 pm

Kijk W, dat waardeer ik, iemand die naar rationele argumenten luisterd...

Dankjewel!

elisa
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Van niet-spanken tot de rechtbank! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van niet-spanken tot de rechtbank!   Van niet-spanken tot de rechtbank! I_icon_minitimema sep 20, 2010 1:26 pm

Het is je van harte gegund elisa!

En vind je al die piemelkijkende meisjes niet schattig? Dat is hoe ik me altijd de daphnehuisbewoonstertjes voorstelde, maar dit is écht! Al die meisjes zitten werkelijk achter hun webcammetje hun hormonen te volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Van niet-spanken tot de rechtbank! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van niet-spanken tot de rechtbank!   Van niet-spanken tot de rechtbank! I_icon_minitimedi nov 23, 2010 12:06 am

Ik weet niet ... maar ik heb rechtbank pas gelezen en ook de weblog van W heb ik bezocht. De laatste duurt wel even ...

Ik moet wel bekennen dat rechtbank, als dat echt een waar gebeurd gegeven is voor het grote deel, dat ik het wel een geweldig verhaal vind. Het lijkt me wel wat als je op die manier je misdragingen kan kwijtschelden.

Het doet me ook een beetje denken aan de tv-serie van tom brown, die kostschool gebeurtenissen. Ik zal bekennen dat ik toch ook wel eens bemept ben door een schooljuf, weliswaar 1 mep maar toch ... het was wel op mijn billen ... ik was zeer geintimideerd. Afgezien van het gegeven, dat alles wat met HD/DD/BDSM of welke variant er ook maar bestaat, dat altijd een afpraak is tussen volwassen mensen. Maar dat is een afspraak en/of spel. Maar dat meppen in mijn jeugd was echt. En ik kijk daar met negatieve gevoelens op terug. Dat zeker.

Terwijl een verhaal als rechtbank me toch wel triggerd. Stel je voor dat je een kluitje vrienden hebt, die om elkaar geven. Dus echt heel boos zijn, als er roekeloos gereden wordt. En dan je doen toekomen wat je verdiend, maar door ouders niet gegeven kan worden, maar wel op afspraak tussen vrienden onderling. Hadden ze 25 jaar geleden maar internet gehad. Ik ben er wel jaloers op. Wat het waarheidsgehalte ook is Rein. Het is een geweldig gegeven.

Hmmm ... rechtbank ... kostschool ... ?? drunken
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Van niet-spanken tot de rechtbank! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van niet-spanken tot de rechtbank!   Van niet-spanken tot de rechtbank! I_icon_minitimema dec 06, 2010 9:12 pm

sarah schreef:
Ik weet niet ... maar ik heb rechtbank pas gelezen en ook de weblog van W heb ik bezocht. De laatste duurt wel even ...

Ik moet wel bekennen dat rechtbank, als dat echt een waar gebeurd gegeven is voor het grote deel, dat ik het wel een geweldig verhaal vind. Het lijkt me wel wat als je op die manier je misdragingen kan kwijtschelden.

Terwijl een verhaal als rechtbank me toch wel triggerd. Stel je voor dat je een kluitje vrienden hebt, die om elkaar geven. Dus echt heel boos zijn, als er roekeloos gereden wordt. En dan je doen toekomen wat je verdiend, maar door ouders niet gegeven kan worden, maar wel op afspraak tussen vrienden onderling. Hadden ze 25 jaar geleden maar internet gehad. Ik ben er wel jaloers op. Wat het waarheidsgehalte ook is Rein. Het is een geweldig gegeven.

Hmmm ... rechtbank ... kostschool ... ?? drunken

Hallo Sarah,
Het waarheidsgehalte van het verhaal `De Rechtbank` is 100%, dus waar gebeurd. Iedereen had er erg veel plezier in. Het was dus een rollenspel.
In je laatste alinea lijk je een andere variant aan te duiden. Iemand heeft echt fouten gemaakt en wil straf krijgen om weer met zichzelf in het reine te komen, ongeveer. Of de groep vindt dat iets niet door de beugel kan. Dit straffen wegens een daadwerkelijk vergrijp is ook aanlokkelijk. Het doet me denken aan een verhaal uit het boek van Geissler, p. 54 e.v. Citaat:
`En nu knielt ze weer neer om haar straf te ontvangen, vrijwillig voor haar man. De strafpunten zijn gebleven, net als de vastgestelde dagen voor de afrekening`' einde citaat.
Ik heb de fantasie over `het experiment` nooit waargemaakt, dat is dus wel 100% verzonnen.
Er zijn veel spannende fantasieèn en werkelijkheden, rollenspel of echt `spel`.
Groet
Rein<
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Van niet-spanken tot de rechtbank! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van niet-spanken tot de rechtbank!   Van niet-spanken tot de rechtbank! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Van niet-spanken tot de rechtbank!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» even voorstellen
» treinspotters
» Spanking en vruchtbaarheid
» Niet best...
» Wil hij het wel of wil hij het niet....?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Deel je ervaringen :: Je eerste keer-
Ga naar: