Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Lotion tijdens of voor de spanking

Ga naar beneden 
+7
King
isis
dawn
leentje
mickey
elisa
tomaatje
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Tom
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 34

Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 I_icon_minitimema okt 18, 2010 7:22 pm

Bij 'hot stone' massages heb ik altijd zo'n fantasie van een wachtkamer met een licht gloeiend granieten bank en iemand die zegt: gaat u hier maar even zitten mevrouw, de masseur komt zo bij u. Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 I_icon_minitimema okt 18, 2010 7:34 pm

Surprised Voor of na een bepaalde activiteit?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 34

Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 I_icon_minitimema okt 18, 2010 7:54 pm

Als je in de wachtkamer zit, moet de activiteit meestal nog beginnen he?
Wat is de overeenkomst tussen een oude diesel en een brutaal meisje?
Je moet ze beiden laten voorgloeien voor een ritje... Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 I_icon_minitimema okt 18, 2010 7:58 pm

Je kunt toch ook af en toe even pauzeren? Of dat er ondertussen een belangrijk iemand opbelt. En zij even naar de wachtkamer moet... En dan weet je zeker dat ze in de tussentijd niet afkoelt! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 34

Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 I_icon_minitimema okt 18, 2010 8:12 pm

aaaaaaaaah dawn (knuffel, hug!)
Je maakt mijn fantasie nog veel mooier!
Ik zie de 'oh jee' uitdrukking al voor me bij voor de 2e keer de mededeling: even pauzeren
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 I_icon_minitimema okt 18, 2010 11:57 pm

Kijk... en zo maak je soms onbewust iemands dag weer een stukje mooier... Smile Geniet er maar van! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 09, 2010 3:32 am

Bij mij geen lotion, tot heden, op mijn zachte welvingen onder aan mijn rug ... ahum ...

Ik heb die filmpjes van nicotan wel eens bekeken. Ik kan niet ontkennen, dat ik daar wel erg bang van wordt, als ik dat zo zou moeten ondergaan. Dus zeker wel een bang kontje bij mij.

Maar ik snap dit draadje niet helemaal. Begrijp ik hier nu uit, dat alle dames van dit topicje bemept zijn door Victor en W? En vervolgens gemasseerd zijn met olie of iets dergelijks?

Ben nu wel aagje ...
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 09, 2010 10:03 am

Ik heb niemand bemept hoor sarah! Alleen mijn eigen partner, maar die komt hier (voor zover ik weet) niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 09, 2010 12:12 pm

Maar je zou iedereen hier wel willen bemeppen, toch, W? Toch? Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 09, 2010 1:18 pm

Wat een leuk woord bemeppen. Smile Klinkt zo onschuldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 09, 2010 1:52 pm

Ik wil hier toch even opmerken dat hoewel W geen billen bemept hij wel degene is die ooit dat hele lotion verhaal op gang heeft gezet. Maar welk merk was dat nou ook alweer???
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 09, 2010 1:56 pm

Nivea? albino
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 09, 2010 3:19 pm

dawn schreef:
Maar je zou iedereen hier wel willen bemeppen, toch, W? Toch? Laughing
Iedereen, hier, daar, overal, dawn. En in het bijzonder jou! Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 09, 2010 3:32 pm

Kijk, heb ik toch wat bereikt... Laughing Laughing Laughing




Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 09, 2010 8:56 pm

leentje schreef:
Wat een leuk woord bemeppen. Smile Klinkt zo onschuldig.
... ik speel graag de vermoorde onschuld ... niet vermoord noch onschuldig ... Embarassed
maar alles bij elkaar ... van een goed uitgevoerd pak slaag is nog niemand dood gegaan ... i am nobody Wink
ik heb het nog niet mogen ontvangen, vanavond ben ik weer aan de beurt ... Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 I_icon_minitimevr dec 10, 2010 2:19 am

Nou, sterkte maar, sarah. Als Rohan erachter komt hoe je hier loopt te flirten met andere mannen, zou je wel eens met zwartblauwe billen uit de avond kunnen komen... En terecht! Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 I_icon_minitimevr dec 10, 2010 9:55 am

Voorlopig weer aus-geflirt. Embarassed Rohan heeft een soort paddle-variant boven op zolder gevonden. Sad
Ik was er al voor gewaarschuwd, maar van dat ding wordt ik niet zo heel vrolijk. affraid Meptuig!
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 I_icon_minitimevr dec 10, 2010 10:31 am

Geef zijn mailadres maar even door, dan zal ik hem vertellen hoe hij aan een rietje kan komen ook. Goed voor je. Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 I_icon_minitimeza dec 11, 2010 11:50 pm

dawn schreef:
Geef zijn mailadres maar even door, dan zal ik hem vertellen hoe hij aan een rietje kan komen ook. Goed voor je. Twisted Evil
... heeelllppp ... Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 P050 ... wil je me dood hebben Wink ... christenenziele affraid ... dat paddlehout is al een verschrikking ... volgens mij is dat rietje zeker geen verbetering ... dusse nee ... dawn ... lief van je bedoeld .... vast ... maaarreehh... nee ... liever niet ... zelfs vandaag doet het nog steeds pijn ... overigens ... ik ben alweer twee dagen hartstikke lief ... het helpt wel ... dat zeker ... Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 I_icon_minitimezo dec 12, 2010 3:06 pm

Van een goede caning is nog nooit iemand doodgegaan hoor!
Ik heb denk ik toch liever de cane dan de paddle...denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 I_icon_minitimezo dec 12, 2010 4:01 pm

I second that!
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 I_icon_minitimezo dec 12, 2010 4:05 pm

Ik sluit me daar ook bij aan Exclamation
Terug naar boven Ga naar beneden
mickey
Eeuwige wat
mickey


Aantal berichten : 220

Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 I_icon_minitimezo dec 12, 2010 8:52 pm

Geen twijfel over mogelijk.. paddle is veeeeeeeel erger... Hoewel ik één bepaald persoon ken die daar mogelijk anders over denkt...
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 I_icon_minitimezo dec 12, 2010 9:09 pm

Die is gek. Dat kan niet anders! scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 34

Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 I_icon_minitimezo dec 12, 2010 9:16 pm

Ik mis wat nuancering in deze vergelijking tussen paddle en cane.
Maakt het ook niet ontzettend veel uit hoe beide instrumenten gehanteerd worden?
Ik zie wel eens filmpjes, waarop zo'n cane met een enorme uithaal op de billen land en daar een grote rode dikke striem op achterlaat. (zelf ben ik veel te voorzichtig daarvoor)
Maar een cane is natuurlijk ook veel subtieler en een beetje plagerig te hanteren.
Voor de paddle geldt het zelfde.

Overigens @sarah: het feit dat je het na enige tijd nog steeds voelt en daar zelfs braver door wordt..... zodra dat duidelijk is, ben je ervan verzekerd dat dit niet laatste keer gaat zijn.
Da's een resultaat waar je als Dom alleen maar tevreden over kunt zijn, nietwaar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lotion tijdens of voor de spanking
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Muziek voor tijdens de spanking.
» Wat voor spanking relatie zoek je?
» Wat voor spanking doet het voor jou?
» Als je nog niet precies weet wat je met spanking kan en wil
» Spanking voor dames!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: