Onderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking do dec 16, 2010 4:33 am
Tom schreef:
Overigens @sarah: het feit dat je het na enige tijd nog steeds voelt en daar zelfs braver door wordt..... zodra dat duidelijk is, ben je ervan verzekerd dat dit niet laatste keer gaat zijn. Da's een resultaat waar je als Dom alleen maar tevreden over kunt zijn, nietwaar?
.... hoe erg heb je gelijk Tom ... Rohan heeft wel erg de smaak te pakken ... mijn billen waren nog niet eens hersteld van de vorige keer ... ik kan nu werkelijk waar niet fatsoenlijk zitten, zonder dat het pijn doet ... Rohan vind me wel heel erg lief nu ... beetje veel zelfmedelijden heb ik nu toch wel ...
Gast Gast
Onderwerp: Massage na de spanking. wo jun 05, 2013 8:06 am
Wat ik nog wel eens doe is na een echt harde spanking, en dat zijn ze meestal, een massage geven met babyolie, dat wordt tijdens de massage licht warm en verwend je huid ook heel erg, wedden dat ze er na afloop heerlijk loom van wordt en na een stevige spanking gaan we altijd na afloop nog een tijd heerlijk samen kroelen!
isis Overijverige Poster
Aantal berichten : 854
Onderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking wo jun 05, 2013 12:38 pm
Ik vind alles wat geparfumeerd is nogal prikken na een spanking
Gast Gast
Onderwerp: Wat je ervaring maar is. wo jun 05, 2013 1:08 pm
Ik weet van mijn spankee dat ze dit zeer waardeert en over prikkerig heb ik haar nooit horen klagen en zij krijgt er best stevig van langs van mij! Maar wat je gebruikt maakt niet zo uit als je maar zorg besteed aan je spankee na afloop want het is best heftig na een stevige spanking en dan is aandacht en liefde en samen het nog na beleven heel erg lekker.