Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Lotion tijdens of voor de spanking

Ga naar beneden 
+7
King
isis
dawn
leentje
mickey
elisa
tomaatje
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 3 I_icon_minitimedo dec 16, 2010 4:33 am

Tom schreef:
Overigens @sarah: het feit dat je het na enige tijd nog steeds voelt en daar zelfs braver door wordt..... zodra dat duidelijk is, ben je ervan verzekerd dat dit niet laatste keer gaat zijn.
Da's een resultaat waar je als Dom alleen maar tevreden over kunt zijn, nietwaar?
Embarassed Embarassed Sad .... hoe erg heb je gelijk Tom ... Rohan heeft wel erg de smaak te pakken ... mijn billen waren nog niet eens hersteld van de vorige keer ... ik kan nu werkelijk waar niet fatsoenlijk zitten, zonder dat het pijn doet ... Rohan vind me wel heel erg lief nu ... beetje veel zelfmedelijden heb ik nu toch wel ... Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Massage na de spanking.   Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 3 I_icon_minitimewo jun 05, 2013 8:06 am

Wat ik nog wel eens doe is na een echt harde spanking, en dat zijn ze meestal, een massage geven met babyolie, dat wordt tijdens de massage licht warm en verwend je huid ook heel erg, wedden dat ze er na afloop heerlijk loom van wordt en na een stevige spanking gaan we altijd na afloop nog een tijd heerlijk samen kroelen!
groupshug
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 3 I_icon_minitimewo jun 05, 2013 12:38 pm

Ik vind alles wat geparfumeerd is nogal prikken na een spanking Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Wat je ervaring maar is.   Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 3 I_icon_minitimewo jun 05, 2013 1:08 pm

Ik weet van mijn spankee dat ze dit zeer waardeert en over prikkerig heb ik haar nooit horen klagen en zij krijgt er best stevig van langs van mij!
Maar wat je gebruikt maakt niet zo uit als je maar zorg besteed aan je spankee na afloop want het is best heftig na een stevige spanking en dan is aandacht en liefde en samen het nog na beleven heel erg lekker.
Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lotion tijdens of voor de spanking
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Muziek voor tijdens de spanking.
» Wat voor spanking relatie zoek je?
» Wat voor spanking doet het voor jou?
» Als je nog niet precies weet wat je met spanking kan en wil
» Spanking voor dames!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: